مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
ارائه مدل قاعده محور جدید برای پیش‌بینی موفقیت شرکت‌های نوپای حوزه فناوری اطلاعات ایران

سید مهدی سادات رسول؛ سپیده شفیعا؛ محسن خداکرمی

دوره 11، شماره 42 ، دی 1401، ، صفحه 133-159

https://doi.org/10.22054/ims.2022.15517

چکیده
  هرساله هزاران کسب‌وکار جدید در سراسر جهان در حوزه فناوری اطلاعات ایجاد می‌شوند. درصد بالایی از این شرکت‌های تازه تأسیس در سال‌های اولیة به دلایل مختلف، با شکست مواجه می‌شوند، پیش‌بینی شرکت‌های موفق نقش بسیار مهمی در فرایند سرمایه‌گذاری دارد. هدف این پژوهش ارائه یک پایگاه داده قاعده محور جهت پیش‌بینی موفقیت شرکت‌های نوپای حوزه ...  بیشتر